حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان

اخبار رسیده از قطر، حاکی از وقوع کودتا علیه خاندان حاکم در این کشور است. بر پایه این اخبار، برخی نیروهای ارتش قطر، صبح امروز قصد انجام کودتا علیه دولت این کشور را داشته‌اند که این امر، سبب بروز درگیری‌هایی شده است.
 
  اخبار رسیده از قطر، حاکی از وقوع کودتا علیه خاندان حاکم در این کشور است.

به گزارش «تابناک»، در ساعات گذشته، اخباری از وقوع کودتا در قطر مخابره شده که البته درستی یا نادرستی آنها، در دست بررسی است.
اخبار رسیده از سوی برخی منابع آگاه به «تابناک»، حاکی از آن است که شماری از نیروهای ارتش قطر، صبح امروز، قصد انجام کودتایی علیه دولت این کشور را داشته‌اند که با درگیری میان آنها و نیروهای وفادار به «آل ثانی» و همچنین نیروهای آمریکایی، برخی از آنان دستگیر شدند.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, :: 16:35 :: نويسنده : مهردادفلاحی

وی با بیان اینکه نظم کشور و حمایت از مرز و بوم آن بر عهده نیروهای نظامی است اظهار داشت: ایران اسلامی بر اساس آنچه اسلام به او آموخته آغازگر جنگ نبوده است و تجربه هم این را نشان می دهد و امام؛ رهبری، مسئولان و مردم نیز بر این عقیده هستند که ما به هیچ وجه هم قصد حمله نداریم و انرژی هسته ای ما هم علمی،صلح آمیز و دفاعی است.
یکی از مراجع تقلید شیعیان تاکید کرد: ایران آنقدر قدرت دارد که بدون اتم از خود دفاع کند لذا انرژی هسته‌ای ما کاری علمی و صلح آمیز است.

به گزارش مهر، آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی، بعد از ظهر سه شنبه در دیدار جمعی از پرسنل ارتش قم و فرماندهان ارتش قم در سخنانی با اشاره به ویژگی ارتش دینی اضافه کرد: فرق ارتش دینی با غیردینی در این است که ارتش دینی می‌داند با مردن نمی‌پوسد بلکه از پوست بیرون می آید.

وی ادامه داد: در مکتب انبیا ما انسانها مسافر هستیم و مسافر نیاز به ره توشه دارد؛ انبیا آمده اند تا به ما بفهمانند که ما با مردن از بین نمی رویم.
 



ادامه مطلب ...

 

افاضات جدید مقامات رژیم اسرائیل:
در جدیدترین اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات بر سر برنامه هسته ای ایران، «ایهود باراک»، وزیر دفاع این رژیم گفته که ایران می‌تواند غنی‌سازی 3.5 درصد را ادامه دهد؛ اما در دیگر موارد، باید بازنگری‌هایی انجام دهد.

 

در جدیدترین اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات بر سر برنامه هسته‌ای ایران، «ایهود باراک»، وزیر دفاع این رژیم گفته است که ایران می‌تواند غنی‌سازی 3.5 درصد را ادامه دهد، ولی در دیگر موارد، باید بازنگری‌هایی انجام دهد.

 



ادامه مطلب ...
تلویزیون اسرائیل: پس از حمله به ایران هیچ جای اسرائیل در صلح و آرامش نخواهد ماند 
مردمک با اشاره به گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی در مورد حمله به ایران نوشت: «الون بن دیوید نیز در تائید این سخنان اعلام کرده است که این حمله موجب تحریک به بروز جنگ در مناطق شمالی اسرائیل و پرتاب موشک از سوی حزب‌الله لبنان خواهد شد و پس از آن هیچ جای اسرائیل در صلح و آرامش نخواهد ماند.»


ادامه مطلب ...

در تلویزیون ماهواره ای «کانال یک» مطرح شد؛
شهرام همایون: خاتمی به دنبال درست کردن اپوزیسیون بود
شهرام همایون: آقای خاتمی طبق سناریویی که آقای رفسنجانی در زمان ریاست جمهوری خودش نوشته بود توانست با کمک های هاشمی در درون ایران گروه هایی موسوم به اصلاح طلبان را درست کند و از این اقدام اهداف خاصی را دنبال می کرد.



ادامه مطلب ...

رهبر انقلاب اسلامی با تأكید بر ضرورت برنامه ریزی مبتنی بر خرد جمعی، تلاش مجاهدانه و از سرِ دلسوزی برای پیشرفت و حركت رو به جلوی كشور، تحقق برنامه ها و اجرای صحیح آن را منوط به تأمین امنیت و احساس آرامش درونی جامعه دانستند.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یكشنبه) در دیدار وزیر كشور و جانشین فرمانده كل قوا در نیروی انتظامی، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان و كاركنان این نیرو، جلب رضایت مردم را زمینه ساز جلب رضایت الهی دانستند و خاطرنشان كردند: اگر مسئولان بتوانند دلهای مردم را با حضور خود آسوده و امن نگه دارند، مطمئنا رضایت الهی را نیز جلب خواهند كرد.



ادامه مطلب ...

دیروز مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5، در حالی در استانبول برگزار شد که میزبان در خانه خود نبود! هنگامی که دیپلمات‌های ایران و شش کشور دیگر در حال رایزنی بودند، «رجب طیب اردوغان»، نخست وزیر ترکیه، خود در جایی دیگر در حال انجام گفت‌وگوهای دیگر بود.
 
مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 دیروز در حالی در استانبول برگزار شد که میزبان در خانه خود نبود! هنگامی که دیپلمات‌های ایران و شش کشور دیگر در حال رایزنی بودند، «رجب طیب اردوغان»، نخست وزیر ترکیه، خود در جایی دیگر در حال انجام گفت‌وگوهای دیگری بود.

به گزارش «تابناک»، اردوغان که روز جمعه به ریاض، پایتخت عربستان سعودی سفر کرده بود، در زمان برگزاری مذاکرات هسته‌ای در استانبول، در حال انجام گفت‌وگوهایی با مقامات سعودی بود.

روزنامه «تودی زمان» که خبر سفر اردوغان را بازتاب داده، نوشته است: اردوغان در این سفر با مقامات بلندپایه سعودی، از جمله «ملک عبدالله»، پادشاه این کشور دیدار کرده است.



ادامه مطلب ...

گفتنی است این افراد در بمب‌‏گذاری ۲۲ خرداد ماه سال ۸۴ مقابل فرمانداری آبادان و دزفول و نیز بمب‌‏گذاری‌‏های دی ماه این سال مقابل بانک سامان و اداره منابع طبیعی اهواز دخالت داشته‌اند و بار‌ها با ارتباط‌گیری با گروهک‌های تروریستی خارج از کشور و همچنین دریافت کمک‌های سنگین مالی از کشورهای خارجی، درصدد ایجاد تفرقه و جدایی طلبی در منطقه خوزستان بودند.
احمد نیسی از عوامل بمب گذاری‌های استان خوزستان در سال ۱۳۸۴ و عادل سویدی عضو گروهک تروریستی - حزم - در اوایل فروردین ماه امسال به دعوت سعودی‌ها و رژیم آل خلیفه وارد جزیره بحرین شده‌اند تا برای سرکوب مردم انقلابی این کشور با نیروهای نظامی همکاری کنند.



ادامه مطلب ...

 

 

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفتگوها در خصوص برنامه هسته ای صلح آمیز ایران در استانبول را سازنده ارزیابی کرد.
به گزارش مهر، کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، مذاکرات هسته ای با ایران را مثبت و سازنده ارزیابی کرد.
 
اشتون گفت: دور بعدی مذاکرات  23 می (3 خرداد) در بغداد  خواهد بود.
 
وی افزود: ما اطمینان یافتیم که ایران جدی است. ما همچنین به دنبال این هستیم که ایران به الزامات بین المللی پایبند باشد. ایران باید حق برخورداری از برنامه هسته ای صلح آمیز را داشته باشد.

 

 کمیسیون انتخاباتی مصر از رد صلاحیت نامزد اخوان المسلمون و "عمر سلیمان" برای انتخابات ریاست جمهوری مصر خبر داد.
 
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، هیئت ناظران انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که 10 نفر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مصر را رد صلاحیت کرده است که در این میان نام "خیرت الشاطر" نامزد گروه اخوان‌المسلمون مصر و "عمر سلیمان" رئیس سابق اطلاعات ارتش مصر و "شیخ حازم صلاح ابو اسماعیل" از گروه‌های سلفی به چشم می‌خورند.
 
"فاروق سلطان" رئیس کمیسیون انتخاباتی ریاست جمهوی مصر به خبرگزاری رویترز گفت که نامزدهایی که رد صلاحیت شدند 48 ساعت مهلت دارند تا به این حکم اعتراض کنند. وی از ارائه جزئیات بیشتر درباره دلایل رد صلاحیت این نامزدها امتناع کرد.

11 ساعت مذاکره ایران و 1+5 پایان یافت
مذاکرات سنگین و یازده ساعته ایران و کشور های 1+5، سرانجام دقایقی پیش پایان یافت. مذکراتی که ظاهراً مقدمه ای برای مذاکرات آینده شده است.
پس از یازده ساعت مذاکره بین ایران و 1+5، کاترین اشتون در کنفرانس مطبوعاتی که دقایقی پیش برگزار شد، این مذاکرات را سازنده و مثبت توصیف کرد.

به گزارش «تابناک»، بنا به گفته کاترین اشتون دو طرف برای دور بعدی مذاکرات هم به توافق رسیده اند و دور بعدی مذاکرات حدود 40 روز دیگر یعنی سوم خرداد در بغداد برگزار خواهد شد.

وی افزود که مذاکرات آینده باید بر اساس رهیافت گام به گام و اصل عمل متقابل باشد. این نشان دهنده آن است که جامعه بین المللی آماده است  در صورتی که ایران نگرانی های موجود در مورد احتمال نظامی بودن برنامه هسته ایش را کاهش دهد، به ایران پاداش دهد.



ادامه مطلب ...

رمز کارت بانکی‌تان را تغییر دهید؛
در حالی که شایعات نسبت به هک سیستم شتاب و درز کردن رمز بانکی چند کارت بانکی به گوش می‌رسد، بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای برای مقابله با خطرات احتمالی، به مشتریان هشدار داده که رمز کارتشان را تغییر دهند؛ بدون اینکه این شایعه را تکذیب کند و یا وعده پیگیری ماجرا را بدهد!
«رمز کارت‌های بانکیتان را تغییر دهید»؛ مختصر و مفید! این خلاصه اطلاعیه امروز بانک مرکزی خطاب به کاربران بی‌شمار عابر بانکهای رنگارنگ کشور است که هدف از آن «صرفاً به منظور ارتقای سطح ایمنی» ذکر شده است؛ با این توضیح که برخی شایعات در فضای مجازی بروز کرده و مایه این اطلاعیه را بدست داده اما این سطور هرگونه تکذیبی بر این امر را مشمول نمی‌شود!

به گزارش «تابناک»، روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه‌ای که روی سایت این بانک منتشر شده، اعلام کرد: «به اطلاع می‌رساند در پی بروز برخی شایعات در فضای مجازی و به منظور ارتقای سطح ایمنی، ایجاد محدودیت در دسترسی غیرمجاز در شبکه کارتی کشور و حفاظت مشتریان در مقابل مخاطرات احتمالی ناشی از آن، به بانکهای کشور ابلاغ شده ضمن اعلام مراتب به دارندگان کارتهایی که طی چند ماه گذشته رمزخود را تغییر نداده‌اند، با مراجعه به خودپرداز‌ها یا شعب بانک مربوطه نسبت به تغییر رمز کارت اقدام نمایند.



ادامه مطلب ...

2 عکس کمتر دیده شده از رهبر انقلاب

همه عمر بر ندارم سر از اين خمار مستي

كه هنوز من نبودم كه تو بر دلم نشستي 



ادامه مطلب ...

امامان معصوم چگونه از حال شیعیان با خبرند؟!

مرحوم دیلمی صاحب کتاب ارشادالقلوب، روایتی را از حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) نقل می‌کند که حضرت به یکی از ارادتمندان ساحت قدسی اهل‌بیت(علیهم السلام) می‌فرمایند هیچ مومنی در شرق و غرب عالم از نظر ما پنهان نیست.


به گزارش «شیعه نیوز» ، این عالم ربانی در کتاب خود در بیان حکایتی آورده‌اند: «رميله» يكى از اصحاب خاص امير المؤمنين عليه السّلام بود، از او روايت شده كه گفت: در زمان امير المؤمنين عليه السّلام سخت بيمار شدم، كم‏كم حالم بهبود يافت و روز جمعه‏اى احساس كردم،كمى سبك شده‏ام. با خود گفتم: بهترين كار اين است كه امروز غسل كنم و به مسجد بروم و پشت سر امام عليه السّلام نماز بخوانم، و اين كار را كردم.



ادامه مطلب ...

 

مهدویت و جریان‌های فرهنگی

 

مطلب حاضر گفتاری است از حجّت الاسلام و المسلمین سيّد محمّد مهدی میرباقری كه در جمع اعضای «جامعه اسلامی مهندسان تهران» حول اندیشه مهدويّت و الزامات و موانع آن ایراد شده است. ایشان با طرح دامنه بحث اندیشه مهدويّت از انبیای عظام تا برپایی دولت حضرت مهدی(ع) در پایان تاریخ و لوازم آن در دوره جمهوری اسلامی ایران را موضوع كلام خود قرار داده و پس از جریان‌شناسی گرایش‌های مهدوی در جامعه كنونی، به تعدادی از شبهات مطرح شده، پاسخ گفته‌اند

 



ادامه مطلب ...

خواستگاران حضرت فاطمه


مسلّم است که فاطمه(س) خواهان بسیاری داشته است. در این باره نیازی به ذکر روایات نداریم. پدرش پیش از آنکه به پیغمبری رسد، در دیده هم‌شهریان مقامی ارجمند داشت.
عمر و ابوبکر هر یک خواهان فاطمه(س) بودند؛ امّا چون خواست ‏خود را با پیغمبر(ص) در میان نهادند، ایشان گفتند: «منتظر قضای الهی هستم.»1



ادامه مطلب ...

وزارت خارجه امارات متحده عربی در اعتراض به سفر یک روز پیش رئیس جمهور ایران به جزیره ابوموسی در خلیج فارس، سفیر خود را از تهران فراخواند.
 وزارت خارجه امارات عصر روز امروز سیف محمد عبید الزعابی، سفیر خود را از تهران برای مشورت فراخواند.
 
به گزارش تابناک، پس از واکنش صبح امروز وزیر امور خارجه امارات به سفر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان به جزیره ابوموسی، دقایقی پیش خبرگزاری دولتی امارات متحده عربی، وام، از فراخواندن سفیر این کشور از تهران خبر داد.
 
روز گذشته محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان در جریان دور چهارم سفرهای استانی خود به هرمزگان وارد جزیره ایرانی ابوموسی شد که این سفر با واکنش عجیب و خارج از عرف وزیر امور خارجه امارات همراه بود.



ادامه مطلب ...

سروش خواهان اصلاح زیارت عاشورا شد

به گزارش جهان به نقل از روزنامه کیهان عضو ظاهرا جدا شده اتاق فكر فتنه سبز مي گويد شيعه نيازمند رفورم و اصلاح است. سروش از جمله اين رفورم هاي مورد نياز را در حوزه زيارت امام حسين(ع) توصيف كرد!




ادامه مطلب ...

با وجود آغاز ايام فاطميه از 17 فروردين وتماس مردم با روابط عمومي سازمان صدا و سيما مبني بر توقف مجموعه «مسير انحرافي» در اين ايام، رسانه ملي كار خود را با پخش اين مجموعه كمدي و طنز آغاز كرد.

به گزارش«شیعه نیوز» ، به گمانم رسانه ملي رسالت اصلي خود را تغيير داده و همزمان با فرا رسيدن ايام شهادت بانوي دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و عزاداري مردم در هيهات مذهبي به پخش فيلمي با مضمون طنز پرداخته است.

سريال مسير انحرافي كه تقليد ديگر رسانه ملي از سريال خارجي «لاست» است در ژانري كمدي ساخته شده و در آن به سقوط هواپيماي مسافربري در جزيره اي ناشناخته و اتفاقات پس از آن پرداخته است.



ادامه مطلب ...

بزرگترين رزمايش هوايي آمريکا، اسرائيل و اعراب عليه ايران

آمريکا با مشارکت چهار کشور عربي، يکشنبه گذشته بزرگترين رزمايش هوايي را در خليج فارس با حضور 200 جنگنده بمب‌افکن برگزار کرد که برخي تحليلگران هدف از آن را ايران و برخي متخصصان، هدف اصلي آن را مداخله در سوريه عنوان کرده‌اند.

 

به گزارش بين‌الملل مشرق، پايگاه خبري دبکافايل وابسته به محافل جاسوسي صهيونيستي نوشت که آمريکا از روز يکشنبه گذشته رزمايش مشترک هوايي رادر منطقه خليج فارس با شرکت کشورهاي عضو شوراي همکاري خليخ فارس آغاز کرده است که در آن 200 فروند جنگنده و بمب افکن آمريکايي و عربي شرکت کرده‌اند.

رزمايش بحرين از سال 1988 ميلادي آغاز شده ولي تا کنون فقط آمريکا در اين رزمايش مشارکت داشت اما امسال 10 کشور از جمله اردن در اين رزمايش شرکت دارند.



ادامه مطلب ...

ورود به دوره‌ ظهور، پايان تبعيت از ولايت فقيه نيست


متأسفانه بعضي ادعا مي كنند كه مسأله‏ي ولايت فقيه متعلق به دوره‌ي غيبت است و ورود به دوره‏ي ظهور، پايان تبعيت از ولايت فقيه است. در حالي كه به هيچ عنوان اين گونه نيست. ولايت فقيه جانشيني امام معصوم(ع) است به نصب عام. اين نصب مي‏تواند در زمان امام معصوم(ع) صورت گرفته باشد يا بعد از امام باشد.

 



ادامه مطلب ...

تجلیل علامه جوادی آملی از مقام فردوسی؛
شانتاژگرانی که نه فردوسی را می شناسند و نه علاقه ای به بحث علمی در اینباره دارند و نه حتی دنبال کشف حقیقت و یا ارج نهادن به مقام علمای شیعی هستند بلکه صرفا هرجا موقعیتی برای تخریب دولت و شخص رئیس جمهور پیدا کنند، آنها لیدری آن معرکه را برعهده می گیرند و فضا را آنچنان ملتهب می کنند تا برای یک روز هم که شده مانع از رشد و پیشرفت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی شوند.

 

چندی پیش دكتر محمود احمدي نژاد در اجتماع پرشور ايرانيان مقيم تاجيكستان در محل خانه فرهنگ ايرانيان اظهاراتی را در وصف فردوسی بر زبان جاری کرد که با واکنشها و انتقاداتی از سوی برخی دلسوزان و بزرگان همراه شد اما در این میان برخی رسانه و سیاست زدگان فرصت را برای تخریب دولت و التهاب آفرینی در فضای کشور بسیار مناسب دیدند از همین رو  بار دیگر به این بهانه حملات خود علیه دولت را رونق دادند.



ادامه مطلب ...

به گزارش آینده روشن، سومین همایش سراسری «انتظار و مهدویت» از سری برنامه‌های دهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی - هنری امام رضا(ع) با هدف تبیین فرهنگ نورانی رضوی و مهدوی، گسترش فعالیت‌‌های فرهنگی و هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین(علیهم‌السلام) به ویژه امام رضا(ع)، تجلیل از تولید کنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی- هنری در زمینه سیره و شخصیت و معارف امام رضا و امام مهدی(علیهماالسلام) چاپ و نشر گسترده این آثار برگزار می‌گردد.

بر اساس این گزارش، این همایش در سه محور امامت و مهدویت، بایسته‌های جامعه منتظر در اندیشه رضوی و تربیت مهدوی در اندیشه رضوی و ریز موضوعات مختلف می‌باشد.
 



ادامه مطلب ...

به گزارش آینده روشن، اين جشنواره با عنايت به تحولات عظيم بين المللي و گسترش موج بيداري جهاني در اروپا، آمريكا و كشورهاي اسلامي و از دريچه دوربين فيلمسازان مستند، همزمان با سالروز ولادت حضرت بقيه الله اعظم(عج) و روز جهاني مستضعفان و طي روزهاي دهم تا پانزدهم تير امسال (15شعبان، سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان-عج-) برگزار می شود. 

بخش اصلي جشنواره افق نو، شامل توليدات كوتاه و نيمه بلند (تا ۵۲ دقيقه) و بلند (بالاتر از ۶۰ دقيقه) مي شود كه در دو سطح «ملي» و «بين المللي» به نمايش عمومي در می آید. بخش مسابقه ملي، ويژه توليدات داخلي با نگاهي به «مسایل سياسي ـ اجتماعي» و «تحولات بين المللي بوده و بخش مسابقه بين الملل نيز مواردي چون «تحولات جهان اسلام» و «تحولات بين المللي در اروپا و آسيا» را شامل مي شود.

تهيه كنندگان و فيلمسازان مي توانند تا ۲۵ ارديبهشت سال جاری آثار خود را به دبيرخانه اين جشنواره به نشاني تهران، خيابان سهروردي شمالي، ميدان شهيد قندي، شماره ۱۵، مركز گسترش سينماي مستند و تجربي ارسال کنند.

خطای هاشمی قابل توجیه نیست

آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با رسا، در واکنش به اظهار نظر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که از ضرورت برقراری رابطه با آمریکا سخن گفته است،‌ اظهار داشت: دشمنی نظام مقدس اسلامی ایران با آمریکا که شیطان بزرگ است، یک دشمنی مبنایی و برپایه شاخصه های اسلام ناب محمدی و شاخصه های مکتب امام و فهم صحیح از کتاب و سنت و مبانی دینی است.



ادامه مطلب ...


همچنین در آموزه‌ها آمده: امام، ابری است بازنده، بارانی است شتابنده، خورشیدی است فروزنده، سقفی است پوشاننده، زمینی است گسترده و چشمه‌ای است جوشنده. او گلستان است، رفیق، پدری مهربان، برادری برابر، مادری دل‌سوز به فرزند و پناه بندگان خدا در سختی‌ها است.

 

 



ادامه مطلب ...

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار نسبت به حفظ ارزش ها و رعایت حجاب اسلامی توسط همسر و دختر آقای اردوغان تجلیل و ابراز لطف کردند.
به گزارش مشرق، "علی اکبر صالحی" وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر دیروز با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به سووالات مختلف نمایندگان پیرامون سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران پاسخ گفت.
یکی از محورهای سخنان صالحی در کمیسیون امنیت ملی، مواضع اخیر ترکیه، روابط تهران - آنکارا و دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه بود.



ادامه مطلب ...

 

آپلود

به گزارش مشرق،روز گذشته برخي از سايت‌هاي اطلاع‌رساني تركيه، خبري به نقل از وال استريت ژورنال منتشر كردند كه سوژه اصلي آن سردار سليماني بود.



ادامه مطلب ...

کارشناس تاریخ اسلام با اشاره به اینکه اقوال مختلفی در خصوص تاریخ شهادت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) نقل شده است، وجود این اقوال را سرّی از اسرار الهی دانست.
 


به گزارش «شیعه نیوز» ، به مناسبت ایام فاطمیه با «محمدحسین رجبی دوانی» عضو هیئت علمی دانشگاه و کارشناس تاریخ اسلام در خصوص تاریخ دقیق سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها و چگونه به آتش کشیدن در خانه یگانه دختر نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله وسلم گفت‌وگویی شده که مشروح آن در پی می‌آید:



ادامه مطلب ...

خبرگزاری فارس: در شهر "سمی" قزاقستان فروش نوعی مشروب که بر روی در آن کلمه مقدس "الله" حک شده بود، خشم مردم این شهر و دیگر مسلمانان قزاقستان را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آسیای مرکزی، در شهر سمی در استان "آکتوب" قزاقستان ودکایی به فروش میرسد که بر روی سر آن کلمه الله حک شده است.

"ارکین بای"یکی از شهروندان این شهر می‌گوید: در مغازه‌ای این شیشه را دیدم و از روی کنجکاوی ودکا را خریدم و به مسجد بردم که به امام جماعت نشان بدهم، وقتی امام جماعت نوشته روی سر ودکا را خواند گفت: به چشمان خود شک دارم که این افتضاح را دیده است این کار فقط مخالفت با بیان خداوند است که مصرف مشروبات را منع کرده است.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:کشیش,آمریکا,اسلام ,دنیا, :: 23:37 :: نويسنده : مهردادفلاحی

کشیش آمریکایی که قبلا به دلیل قرآن سوزی جنجال گسترده ای را در جهان به راه انداخته بود، با ادعای اینکه هدف اسلام سلطه بر کل دنیا است، از آمریکایی ها خواست سرزمینشان را پس بگیرند!



ادامه مطلب ...

پاسخ استاد حوزه به ادعاهای حسن عباسی:
وقتی امثال آیت‌الله جوادی و مراجع دینی و کارشناسان دینی هستند، دیگر عرصه برای امثال آقای حسن عباسی تنگ می‌شود و اگر اینها نباشند، آقای حسن عباسی می‌شود مرجع دینی. مؤسس این انقلاب، امام است و امام محصل حکمت متعالیه است و معلوم نیست آقای عباسی چگونه این حرف‌ها را می‌زند و چه هدفی دارد؟
در پی انتشار سخنان جنجالی حسن عباسی و نقد غیرکارشناسانه او به فلسفه اسلامی و حکمت متعالیه و هماورد طلبی آیت الله جوادی آملی برای مناظره، مرکز خبر حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با حجت‌الاسلام و المسلمین بهرام دلیر نقده ای، دکترای علوم سیاسی و عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مدرس خارج فقه و اصول و فلسفه و عرفان به بررسی اظهارات سخیف عباسی پرداخته و بی پایه بودن آن را تبیین کرده است.



ادامه مطلب ...

سلحشور: سینمای ما فرهنگ آمریکا را ترویج می‌کند

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، فرج‌الله سلحشور در نشست خبری که صبح امروز -۲۰ فروردین‌ماه- برگزار شد، علاوه بر اعلام خبر تبرئه و رفع اتهام خود در پرونده حقوقی مجموعه یوسف پیامبر(ع)،‌ درباره آخرین وضعیت دو مجموعه موسی کلیم‌الله(ع)، حضرت خدیجه(س) و همچنین فساد در سینما صحبت کرد.

وی گفت: برای جلوگیری از اتفاقی نظیر آنچه برای پروژه یوسف پیامبر(ع) روی داد، طرح اولیه و سیناپس مجموعه موسی کلیم‌الله(ع) را با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت کردیم.

 



ادامه مطلب ...

گروهی از شهرک نشینان صهیونیست صبح امروز در اقدامی بسیار توهین آمیز پس از ورود به محوطه مسجد الاقصی به رقص و پایکوبی پرداختند.
به گزارش العالم، حدود 50 تن از شهرک نشینان صهیونیست صبح امروز از دروازه المغاربه که تحت کنترل نظامیان صهیونیست قرار دارد، وارد محوطه مسجد الاقصی شدند.

صهیونیستها پس از این اقدام توهین آمیز نزدیک دروازه السلسله که نزدیکترین دروازه به نمازخانه مسجد الاقصی است، به رقص و پایکوبی پرداختند.

رژیم اشغالگر از جمعه گذشته به بهانه تأمین امنیت شهرک نشینان صهیونیست در یکی از اعیاد یهودیان، قدس را منطقه بسته اعلام کرد.

 

در شرایطی که دولت‌های غربی تلاش دارند با بهانه‌جویی، برنامه هسته‌ای ایران را خطرناک و تهدیدآمیز نشان دهند، سخنان دیروز «غلامرضا مصباحی مقدم»، نماینده مجلس شورای اسلامی درباره برنامه هسته ای ایران، جنجال‌آفرین شده و توجه رسانه‌های غربی را به خود جلب کرده است.
 

 



ادامه مطلب ...
پنجمین جلسه دادگاه فساد سه هزار میلیاردی:
متهم پرونده گفت: «به یکی از شرکت‌ها ۷ میلیارد تومان داده بودند و معلوم است که با این پول، فاکتور هم صادر می‌کنند؛ به هر کسی این مبلغ داده شود برایشان پشتک هم می‌زند.» بعد از اینکه متهم تأکید کرد از صوری بودن اسناد باخبر نبوده، قاضی گفت: «شما موارد روشن را هم تکذیب می‌کنی؛ می‌خواهی جلوی خودشان بگویم چه گفتی تا همه چیز مشخص شود؟
در پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان فساد بزرگ مالی  که در حال برگزاری است، قاضی پرونده آقای «الف - ش» را برای تفهیم اتهام و دفاع از اتهامات به جایگاه فراخواند.



ادامه مطلب ...

وحشت کاخ سفید از الگو شدن پایداری ایران در پرونده هسته‌ای؛
روزنامه آمریکایی: برزیل فعالیت‌های هسته‌ای خود را تعطیل کند تا ایران الگو بگیرد!

 پایداری ایران در ماجرای پرونده هسته‌ای در برابر فشارها و اعمال تحریم‌های سنگین از سوی غرب، سبب افزایش نگرانی‌های غرب از الگو شدن مدل ایران برای دیگر کشورهای در حال توسعه برای دست یابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای شده است به نحوی که  غرب کشورهایی همچون برزیل را که در آستانه دستیابی به فناوری هسته‌ای قرار دارند، به شدت مورد فشار قرار داده است.

به گزارش رجانیوز، یکی از روزنامه‌های اصلی ایالات متحده در گزارشی صراحتا برزیل را از اقدام در مسیری که ایران آن را برگزیده، برحذر داشته و «غنی‌سازی اورانیوم در خاک این کشور» را خط قرمز آمریکا دانسته است.



ادامه مطلب ...

 

پیام شفاهی اوباما به رهبر معظم انقلاب از طریق اردوغان

رئیس جمهوری آمریکا در پیامی محرمانه به ایران اعلام کرده که وی مخالفتی با برنامه هسته ای در ایران برای مقاصد صلح آمیز ندارد.

به گزارش مهر، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که باراک اوباما از طریق پیام های محرمانه از طریق رهبران خارجی به آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران به ایشان اعلام کرده که ایالات متحده مخالفتی با برنامه هسته ای ایران برای مقاصد صلح آمیز و غیر نظامی ندارد.
 

 



ادامه مطلب ...

 

يک پايگاه خبري اردني نوشت؛ رزمايش بزرگي که قرار است در ماه مي آينده (اواسط خرداد) با مشارکت 17 کشور غربي و عربي در مرزهاي شمالي اردن برگزار شود، با کودتاي احتمالي در سوريه ارتباط دارد.

به گزارش گروه بين الملل مشرق، وبگاه اردني "عين" با افشاي اين مطلب تأکيد کرد: تحليلگران هشدار داده اند که تغيير احتمالي حکومت در دمشق مي تواند به يک بي ثباتي داخلي بينجامد که باعث روي کار آمدن سلفي هايي شود که حاکم شدن آنها بر سوريه مي تواند بر کشور اردن تأثير بگذارد که اين مسأله در تعيين موضع اردن در قبال سوريه به شدت مهم است.

 



ادامه مطلب ...

نتایج نظرسنجی «تابناک» درباره برنامه‌های نوروزی تلویزیون:
مصاحبه‌های تلویزیون مثل همیشه، نشان می‌دهد که همه از برنامه‌های رسانه ملی راضی بوده‌اند، اما آیا واقعیت امر این است؟ آیا صدا و سیمای ما با این برنامه‌ها می‌تواند به رقابت با شبکه‌های ماهواره‌ای برود؟
با توجه به بیش از سیزده روز تعطیلی در فروردین ماه، تلویزیون می‌توانست این روزها را به یکی از مهمترین بخش‌های جذاب نوروز تبدیل کند؛ ظرفیتی که رسانه‌های دیگر، هیچ گاه فرصت بهره بردن آن را ندارند و این تنها صدا و سیماست که همواره در محوطه جریمه در برابر دروازه خالی قرار دارد و این تنها تلویزیون است که می‌تواند این توپ را به گل تبدیل نکند.
 
به گزارش «تابناک»، یکی، دو سالی است که شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان ـ که با کارکنان حرفه ای و نه همچون گذشته با افرادی مجنون و نیمه دیوانه‌ ـ قصد جذب مخاطبان ایرانی را دارند و رقابت نفس‌گیر آنها برای صید ماهی از این اقیانوس و تخصیص سهم بیشتری از این بازار، مدتهاست که داغ و جدی شده است؛ اما آیا صدا و سیمای ما برای مبارزه با این شبکه‌ها ـ که بی گمان، اغراض دیگری در پشت ظاهرشان دارند ـ به خوبی آماده شده بود؟!



ادامه مطلب ...
پيوندها